F1 GP Αυστραλίας: Ο Leclerc κυρίαρχος!

F1 GP Αυστραλίας: Ο Leclerc κυρίαρχος!

Η πλειοψηφία των μονοθεσίων παρατάχθηκε στην σχάρα εκκίνησης με τα medium της Pirelli. Πριν την εκκίνηση η Red Bull είχε αλλάξει προληπτικά τα ψυγεία και στις δύο RB18, ενώ αντικατέστησε και στοιχεία του υδραυλικού κυκλώματος στο μονοθέσιο του Verstappen. Ο Verstappen είχε λίγο καλύτερη αντίδραση στο σβήσιμο των κόκκινων φώτων αλλά ο Leclerc κρατήθηκε μπροστά.

Η πλειοψηφία των μονοθεσίων παρατάχθηκε στην σχάρα εκκίνησης με τα medium της Pirelli. Πριν την εκκίνηση η Red Bull είχε αλλάξει προληπτικά τα ψυγεία και στις δύο RB18, ενώ αντικατέστησε και στοιχεία του υδραυλικού κυκλώματος στο μονοθέσιο του Verstappen.

Ο Verstappen είχε λίγο καλύτερη αντίδραση στο σβήσιμο των κόκκινων φώτων αλλά ο Leclerc κρατήθηκε μπροστά. Την ίδια στιγμή ο Hamilton ξεκινούσε δυνατά περνώντας τους Perez και Norris πριν την πρώτη στροφή. Ο Norris θα έχανε άλλη μία θέση από τον Russell.

Η Ferrari καλύτερη στα medium, τέλος για Sainz

Την χειρότερη εκκίνηση, όμως, έκανε ο Sainz. Ξεκινώντας με τα hard (όπως και οι Alonso, Magnussen, Vettel, Stroll και Albon} έχασε αμέσως 5 θέσεις. Προσπάθησε αμέσως να κερδίσει θέσεις, αλλά ήταν ανυπόμονος στην στροφή 9 εναντίον του Schumacher. Έχασε τα φρένα και βγήκε εκτός στην αμμοπαγίδα της στροφής 10.

Η Ferrari κόλλησε στα χαλίκια και ο αγώνας του Ισπανού έλαβε πρόωρα τέλος. Στον 3ο γύρο βγήκε το safety car. Ο Stroll έκανε 2 pit-stops υπό SC αλλάζοντας σε medium και μετά ξανά στα hard ώστε να πάει μέχρι το τέλος.

Με την επανεκκίνηση στον 7ο γύρο, ο Perez δεν θα αργούσε να περάσει τον Hamilton. Τόσο εκείνος όμως όσο και ο Verstappen δεν είχαν απάντηση στον καταιγιστικό ρυθμό του Leclerc. Ο Μονεγάσκος άρχισε αμέσως να ανοίγει διαφορά από τις Red Bull, με την Ferrari να διαχειρίζεται καλύτερα τα medium. Η διαφορά του Charles από τον Max θα άγγιζε ακόμη και τα 8 δευτερόλεπτα στον 15ο γύρο.

O Verstappen θα έμπαινε για pit-stop στον 19ο γύρο περνώντας στα hard. Δύο γύρους αργότερα θα τον ακολουθούσε και ο Perez με την μεσαία γόμα της Pirelli να έχει χάσει απόδοση. Αυτό είχε φέρει τον Hamilton και πάλι στο παιχνίδι της 3ης θέσης. Η W13 μπορούσε να κρατήσει καλύτερα τα medium. Στον 22ο γύρο ο Hamilton ήταν 2ος, 18 δευτερόλεπτα πίσω από τον Leclerc.

Ένα γύρο αργότερα τόσο εκείνος όσο και ο Leclerc θα έπαιρναν τα hard της Pirelli, με τον Hamilton να βγαίνει μπροστά από τον Perez στην 5η θέση. Όμως, ο Μεξικανός είχε ήδη ζεστά ελαστικά και θα προσπερνούσε τον Hamilton από την εξωτερική της 9.

Δεύτερο Safety car

Την ίδια ακριβώς στιγμή λάμβανε τέλος το πολύ κακό τριήμερο του Vettel στην Αυστραλία. Ο Γερμανός έχασε την Aston Martin στο κερμπ της 4 και βρέθηκε στον τοίχο. Για δεύτερη φορά θα έβγαινε το αυτοκίνητο ασφαλείας στον 23ο γύρο.

Ευνοημένος θα ήταν ο Russell ο οποίος μπήκε για αλλαγή ελαστικών περνώντας στην 3η θέση μπροστά από του Alonso, Perez και Hamilton. Ο Alonso δεν μπήκε για αλλαγή καθώς είχε εκκινήσει με τα hard.

Η δεύτερη επανεκκίνηση δεν ήταν καλή για τον Leclerc. Ο Μονεγάσκος είχε άσχημη έξοδο από την 14 και αυτό έφερε τον Verstappen ακριβώς δίπλα του στο φρενάρισμα για την πρώτη στροφή. Όμως ο οδηγός της Ferrari θα κρατιόταν μπροστά.

Έχοντας πλησιάσει στο μέσον του αγώνα όλα τα μονοθέσια ήταν στην hard γόμα. Η πρώτη δεκάδα ήταν: Leclerc, Verstappen, Russell, Alonso, Perez, Hamilton, Magnussen, Norris, Ricciardo και Albon. Με την επανενεργοποίηση του DRS οι Perez και Hamilton δεν θα αργούσαν να προσπεράσουν τον Alonso ο οποίος είχε πιο φθαρμένα ελαστικά.

Ο Leclerc άρχισε να ανοίγει την διαφορά και πάλι στην πρωτοπορία. Την ίδια στιγμή ο Perez θα αντιμετώπιζε δυσκολίες στο να προσπεράσει τον Russell. Ο Βρετανός αμύνθηκε ωραία για πολλούς γύρους, αλλά στο τέλος ο Perez θα ολοκλήρωνε το προσπέρασμα στον 36ο γύρο, στο φρενάρισμα για την 11.

Πλήγμα για Verstappen!

Ο Verstappen προσπαθούσε να κρατήσει επαφή με τον Leclerc στην κορυφή. Όμως ενώ έγραφε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, η RB18 θα τον πρόδιδε για ακόμη μία φορά.  Ο αγώνας του Ολλανδού έλαβε τέλος και ο πρωταθλητής θα δεχόταν ένα ακόμη σημαντικό βαθμολογικό πλήγμα. Το VSC θα λειτουργούσε υπέρ των Alonso και Magnussen οι οποίοι μπήκαν να αλλάξουν σε medium.

Με δέκα γύρους να απομένουν ο Leclerc είχε σταθεροποιηθεί στην κορυφή με τον Perez δεύτερο. Η τρίτη θέση θα κρινόταν μεταξύ των δύο οδηγών της Mercedes ενώ ο Albon βρισκόταν έβδομος μη έχοντας κάνει pit stop ακόμη.

Ο Russell βρισκόταν μπροστά αλλά ο Hamilton είχε κρατήσει περισσότερο λάστιχο. Ωστόσο, αδυνατούσε να τον προσπεράσει. Ο Βρετανός θα έχανε την ψυχραιμία του και θα διαμαρτυρόταν στην ομάδα του για αυτό. Δεν καταλάβαμε ποτέ το γιατί. Τελικά ο Russell θα κρατούσε την τρίτη θέση.

Ασυνήθιστη και πανέξυπνη ήταν η στρατηγική της Williams με τον Albon. Ο Ταϊλανδός δεν μπήκε για στάση παρά στον τελευταίο γύρο του αγώνα ενώ ήταν έτοιμος να δεχτεί γύρο από τον Leclerc. Έτσι, κατέκτησε μία αναπάντεχη 10η θέση!

Ο Leclerc έχει τον έλεγχο

Ο αγώνας ολοκληρώθηκε με τον Leclerc να παίρνει μία σημαντική νίκη. Ο Charles είχε ένα ονειρικό τριήμερο με pole, ταχύτερο γύρο και νίκη. Επίσης, είχε την πρωτοπορία για κάθε γύρο του αγώνα πετυχαίνοντας το πρώτο του Grand Slam! Τελευταίος οδηγός της Ferrari που το είχε πετύχει ήταν ο Alonso στην Σιγκαπούρη του 2010. Δεν ήταν, όμως, μόνο ο τρόπος που κυριάρχησε στον αγώνα, ο λόγος για να χαμογελούν οι tifosi.

Οι εγκαταλείψεις των Verstappen και Sainz τον φέρνουν σε θέση ισχύος στο φετινό πρωτάθλημα. Φυσικά, είναι πολύ νωρίς ακόμη για να επαναπαύονται στην Ferrari. Η σεζόν έχει ακόμη 20 αγώνες και πολλά μπορούν να συμβούν. Όμως, η αλήθεια είναι πώς καλύτερο ξεκίνημα δύσκολα θα φαντάζονταν πριν το Μπαχρέιν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
F1 GP Αυστραλίας: Στην κόψη του ξυραφιού
F1 GP Αυστραλίας: Ο Leclerc την pole!
F1 GP Αυστραλίας: Leclerc εναντίον Red Bull

Πηγή fantomas.gr

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν