Παγκόσμια Ημέρα της Γης: Οι «πράσινες» αναζητήσεις των Ελλήνων στο Google – Κλίμα και βιωσιμότητα στο επίκεντρο

Παγκόσμια Ημέρα της Γης: Οι «πράσινες» αναζητήσεις των Ελλήνων στο Google – Κλίμα και βιωσιμότητα στο επίκεντρο

Κάθε μέρα οι άνθρωποι στρέφονται στη Google για να κάνουν ερωτήσεις, να ανακαλύψουν καινούργια πράγματα ή να μάθουν κάτι που τους ενδιαφέρει. Τους τελευταίους 12 μήνες οι τάσεις στις αναζητήσεις αποκαλύπτουν ότι η Ελλάδα δεν εξαιρείται από την παγκόσμια τάση αναζητήσεων σχετικά με τη βιωσιμότητα, αναφέρει η Google με αφορμή την σημερινή Παγκόσμια Ημέρα της

APTOPIX Britain Climate Protests

Κάθε μέρα οι άνθρωποι στρέφονται στη Google για να κάνουν ερωτήσεις, να ανακαλύψουν καινούργια πράγματα ή να μάθουν κάτι που τους ενδιαφέρει.

Τους τελευταίους 12 μήνες οι τάσεις στις αναζητήσεις αποκαλύπτουν ότι η Ελλάδα δεν εξαιρείται από την παγκόσμια τάση αναζητήσεων σχετικά με τη βιωσιμότητα, αναφέρει η Google με αφορμή την σημερινή Παγκόσμια Ημέρα της Γης.

Τι αναζήτησαν οι Έλληνες στο Google Search

Αν μελετήσουμε τα θέματα που κυριαρχούν στη μηχανή αναζήτησης της Google, διαπιστώνεται ότι στην Ελλάδα προσπαθήσαμε να μάθουμε περισσότερα γύρω από τη βιωσιμότητα και το περιβάλλον. Χαρακτηριστικά, οι αναζητήσεις σχετικά με την κλιματική αλλαγή (+1050%), τη βιώσιμη πόλη (+154%) και την ανακύκλωση (+123%) αυξήθηκαν σημαντικά κατά το τρέχον έτος (28 Μαρτίου 2022 έως 27 Μαρτίου 2023).

Κορυφαίες Ερωτήσεις (Μάρτιος 2022 – Μάρτιος 2023)

   1 Τι είναι η κλιματική αλλαγή;

   2 Τι είναι η κλιματική ουδετερότητα;

   3 Τι προκαλεί η υπερβόσκηση στη γη;

   4 Τι προκαλεί την υπερθέρμανση του πλανήτη;

   5 Τι επιπτώσεις έχουν οι ανθρώπινες δραστηριότητες στην ατμοσφαιρική ρύπανση;

Παρακάτω καταγράφονται τα 10 Trending (πλέον δημοφιλή) θέματα που σχετίζονται με τη βιωσιμότητα – αυτά δηλαδή που κατέγραψαν τη μεγαλύτερη αύξηση σε σχέση με το προηγούμενο έτος:

Trending Θέματα

   1050% Κλιματική Αλλαγή

   154% Βιώσιμη πόλη

   123% Ανακύκλωση

   112% Γάλα βρώμης

   105% Ηλιακός Λαμπτήρας

   74% Γεωθερμική ενέργεια

   57% Ξηρασία

   53% Ηλιακή ενέργεια

   50% Περιβαλλοντική, κοινωνική και εταιρική διακυβέρνηση

Όσον αφορά στα θέματα με τις περισσότερες αναζητήσεις, διαπιστώνεται μια πιο πρακτική προσέγγιση σχετικά με το πώς να συμμετέχουμε στην αλλαγή προς ένα πιο βιώσιμο μέλλον: από τον τρόπο που ανακυκλώνουμε μέχρι τον τρόπο που τρώμε, από τις μετακινήσεις μέχρι την ενέργεια, δείτε παρακάτω τα θέματα που κατέγραψαν τις περισσότερες αναζητήσεις στην Ελλάδα σχετικά με τη βιωσιμότητα, για το χρονικό διάστημα από 28 Μαρτίου 2022 έως 27 Μαρτίου 2023.

Θέματα με τις περισσότερες αναζητήσεις για το χρονικό διάστημα 28 Μαρτίου 2022 μέχρι 27 Μαρτίου 2023

   1 Ανακύκλωση

   2 Αυστηρή χορτοφαγία/vegan

   3 Ηλεκτρικό αυτοκίνητο

   4 Κλίμα

   5 Κλιματική αλλαγή

   6 Ηλεκτρικό ποδήλατο

   7 Ηλεκτρική ενέργεια

   8 Βιωσιμότητα

   9 Extinction Rebellion

   10 Πλημμύρα

Σημεία φιλικά προς το περιβάλλον στους χάρτες Google

Όσον αφορά στα φιλικά προς το περιβάλλον σημεία, το ενδιαφέρον των Ελλήνων στους Χάρτες της Google επικεντρώθηκε στην κινητικότητα, την πεζοπορία και την υπαίθρια δραστηριότητα, στον ρουχισμό και στα τρόφιμα.

Συγκεκριμένα, είδαμε να καταγράφεται αύξηση του ενδιαφέροντος για τους σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων κατά σχεδόν 200% σε σχέση με πέρυσι, ενώ ακολουθούν οι περιοχές για πεζοπορία (αύξηση μεγαλύτερη του 100%), τα πάρκα (+45%), τα καταστήματα βιολογικών προϊόντων (αύξηση μεγαλύτερη του 60%), τα καταστήματα με προϊόντα από δεύτερο χέρι (αύξηση σχεδόν 100%) και vintage ρούχων (μεγαλύτερη του 65%) καθώς και τα καταστήματα μεταχειρισμένων ρούχων (αύξηση σχεδόν 50%).

Ποσοστό μεταβολής του ενδιαφέροντος για φιλικά προς το περιβάλλον σημεία στους χάρτες

   (Χρονική περίοδος: Φεβρουάριος 2022 με Φεβρουάριο 2023)

   Κέντρο συγκέντρωσης δωρεών    Μεγαλύτερο από 50%

   Σταθμός φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων Σχεδόν 200%

   Αγορές παραγωγών    Μεγαλύτερο από 30%

   Περιοχές για πεζοπορία    Μεγαλύτερο από 100%

   Κατάστημα βιολογικών τροφίμων  Σχεδόν 35%

   Κατάστημα βιολογικών προϊόντων   Μεγαλύτερο από 60%

   Πάρκο      45%

   Κατάστημα με προϊόντα από δεύτερο χέρι  Σχεδόν 100%

   Κατάστημα μεταχειρισμένων ρούχων   Σχεδόν 50%

   Κατάστημα vintage ρούχων    Μεγαλύτερο από 65%

www.ertnews.gr

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν