Ζωτικό το κολύμπι και για τα παιδιά για μια πιο υγιή καρδιά 

Ζωτικό το κολύμπι και για τα παιδιά για μια πιο υγιή καρδιά 

Οι καρδιακές παθήσεις είναι η κύρια αιτία θανάτου για άνδρες και γυναίκες. Ωστόσο, είναι σημαντικό από την παιδική ηλικία να υιοθετούν υγιεινές συνήθειες ζωής και τα παιδιά να αποδέχονται και να κατανοούν τη σημασία της δημιουργίας υγιεινών τρόπων ζωής από μικρή ηλικία. Έτσι, το Αμερικανικό Κέντρο Ελέγχου Νοσημάτων όρισε την κολύμβηση ως μια άσκηση που

Οι καρδιακές παθήσεις είναι η κύρια αιτία θανάτου για άνδρες και γυναίκες. Ωστόσο, είναι σημαντικό από την παιδική ηλικία να υιοθετούν υγιεινές συνήθειες ζωής και τα παιδιά να αποδέχονται και να κατανοούν τη σημασία της δημιουργίας υγιεινών τρόπων ζωής από μικρή ηλικία. Έτσι, το Αμερικανικό Κέντρο Ελέγχου Νοσημάτων όρισε την κολύμβηση ως μια άσκηση που μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη πολλών παραγόντων καρδιακών παθήσεων, ενώ παρέχει σωματικά και ψυχικά οφέλη από την άσκηση για μια υγιή καρδιά. 

«Είναι επιτακτική ανάγκη να διδάξουμε στα παιδιά συνήθειες για την υγεία της καρδιάς σε νεαρή ηλικία, συμπεριλαμβανομένης της υγιεινής διατροφής και της σημασίας της τακτικής άσκησης», είπε η Natalie Pitts, παιδοκαρδιολόγος που συνιστά την κολύμβηση ως την καλύτερη δραστηριότητα για όλες τις ηλικίες, τόσο για τα κορίτσια, όσο και για τα αγόρια. 

Το κολύμπι δυναμώνει την καρδιά 

Ως αερόβια άσκηση χαμηλής πρόσκρουσης, τα παιδιά μπορούν να ασκήσουν λιγότερη πίεση στις αρθρώσεις τους, ενώ ενισχύουν την καρδιά τους – και κάθε άλλο μυ του σώματός τους. Το κολύμπι μπορεί επίσης να μειώσει τον καρδιακό ρυθμό ηρεμίας, να δυναμώσει την καρδιά, να την κάνει μεγαλύτερη και να κάνει την καρδιά πιο αποτελεσματική στην παροχή αίματος στο σώμα. 

Καίει θερμίδες 

Η κολύμβηση είναι μια από τις καλύτερες ασκήσεις για την καύση θερμίδων και ως εκ τούτου είναι εξαιρετική για τη διατήρηση του βάρους υπό έλεγχο και κατά συνέπεια της υγείας της καρδιάς. Σύμφωνα με το Εθνικό Ινστιτούτο Καρδιάς και Πνευμόνων, η καύση επιπλέον θερμίδων μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος ή να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος. 

Μειώνει την αρτηριακή πίεση 

Μελέτες δείχνουν ότι το κολύμπι πολλές φορές την εβδομάδα μπορεί να μειώσει τη συστολική αρτηριακή πίεση, να βελτιώσει τη λειτουργία των αιμοφόρων αγγείων και να μειώσει την αρτηριακή πίεση σε ηρεμία. 

Το κολύμπι βοηθά στη διατήρηση των επιπέδων χοληστερόλης 

Η κολύμβηση βοηθά στην καύση λίπους που αυξάνει τις πιθανότητες μείωσης της επικίνδυνης χοληστερόλης, όπως λιποπρωτεΐνες πολύ χαμηλής πυκνότητας και λιποπρωτεΐνες χαμηλής πυκνότητας. Επίσης, ανεβάζει το επίπεδο της καλής χοληστερόλης. 

Το κολύμπι βοηθάει στο άγχος 

Σύμφωνα με την American Heart Association, η αρνητική ψυχολογική υγεία σχετίζεται με αυξημένο κίνδυνο καρδιακών παθήσεων και εγκεφαλικού. Η κολύμβηση είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να απελευθερώσετε ενδορφίνες και να δημιουργήσετε μια θετική αίσθηση στο σώμα. Εάν θέλετε να χτίσετε την εμπιστοσύνη του παιδιού σας στο νερό, δημιουργήστε συνήθειες για την καρδιά και διδάξτε του να αγαπάει την κολύμβηση για μια ζωή. 

Πηγή: Politika.rs 

 Επιμέλεια – Μετάφραση: Λιλιάνα Κούλιτς 

 

www.ertnews.gr

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν