Ροή ειδήσεων

ΕΟΤ: Το 70% της τουριστικής προβολής είναι ψηφιακές καμπάνιες

Για τον ελληνικό τουρισμό μίλησε η ευρωβουλευτής Εύα Καϊλή κατά τη διάρκεια του 1st Digital Beach Summit στο Μονολίθι Πρέβεζας.

Τόνισε πως η βιωσιμότητα του τουρισμού θα παίξει πολύ σημαντικό ρόλο. Ήδη όπως είπε, όλο και περισσότεροι τουρίστες επιθυμούν ταξίδια με το μικρότερο δυνατό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Η ευρωβουλευτής του ΚΙΝΑΛ κ. Καϊλή έθεσε ως στόχο την αύξηση της τουριστικής περιόδου της χώρας με διάφορους «έξυπνους τρόπους» ενώ, εμφανίστηκε αισιόδοξη στην πιθανότητα η Ελλάδα να γίνει στο μέλλον κορυφαίος τουριστικός προορισμός.

Πώς όμως θα γίνει αυτό; Όπως σημείωσε, το Ταμείο Ανάκαμψης θα βοηθήσει τις χώρες του Νότου να «καλύψουν» τη διαφορά με αυτές του Βορρά τόσο ψηφιακά όσο και σε θέματα υποδομών. Συμπλήρωσε πως θα ο χειμερινός τουρισμός παρέχει τεράστιες προοπτικές και «δυστυχώς δεν τον έχουμε ως προτεραιότητα».

Με την σειρά του ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης ανέφερε πως η πανδημία δημιούργησε προκλήσεις όπως η βιωσιμότητα, η ασφάλεια και η ψηφιοποίηση του τρόπου προβολής του τουριστικού προϊόντος, στις οποίες «πρέπει να ανταπεξέλθουμε».

Τέλος, αναφέρθηκε στην τεράστια προσπάθεια του ΕΟΤ πάνω στην προβολή του τουριστικού προϊόντος λέγοντας πως πλέον, το 70% προβολής είναι ψηφιακές καμπάνιες.

Στη συζήτηση συμμετείχαν Έλσα Έξαρχου (CEO, Branding Greece), Γιάννης Γιαννάτος (CEO & Founder, Panadvert), Χρήστος Ιωάννου (CEO, Mast Hotels & Resorts), Κατερίνα Σαριδάκη (Director, CapsuleT Travel & Hospitality), Γιάννης Τσάκαλος (CEO, AQ Strategy).

Τη συζήτηση συντόνιζε ο δημοσιογράφος Νίκος Φιλιππίδης.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ



Post Views:
4

Πηγή



Πηγή

Check Also

Η εξομολόγηση μιας Πομάκας που εναντιώνεται στο τουρκικό Προξενείο

Η Αισέ είναι απ’ τα Πομακοχώρια Ξάνθης. Το κείμενο δημοσίευσης που έγραψε στο facebook το …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *