«Επιτακτική είναι πλέον η ανάγκη εφαρμογής ενός πλαισίου για την έγκαιρη επικοινωνία καταναλωτών με fund που έχουν μεταβιβαστεί τα δάνειά τους». Αυτό υπογραμμίζει σε ανακοίνωσή της η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας της ΓΣΕΕΕ (ΕΕΚΕ) με αφορμή, όπως αναφέρει ότι «η συντριπτική πλειοψηφία των υποθέσεων που έχει διαχειριστεί αντιμετωπίζει ουσιαστικό πρόβλημα στην επικοινωνία μαζί τους». Στην
«Επιτακτική είναι πλέον η ανάγκη εφαρμογής ενός πλαισίου για την έγκαιρη επικοινωνία καταναλωτών με fund που έχουν μεταβιβαστεί τα δάνειά τους». Αυτό υπογραμμίζει σε ανακοίνωσή της η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας της ΓΣΕΕΕ (ΕΕΚΕ) με αφορμή, όπως αναφέρει ότι «η συντριπτική πλειοψηφία των υποθέσεων που έχει διαχειριστεί αντιμετωπίζει ουσιαστικό πρόβλημα στην επικοινωνία μαζί τους». Στην […]
Πηγή fantomas.gr