Δύο ελληνίδες πίσω από την παγκόσμια καμπάνια του ΠΟΥ, μέσω κινητών, για τον κορονοϊό (video)

Για τη μεγαλύτερη διεθνή καμπάνια μέσω κινητών τηλεφώνων του ΠΟΥ για τον κορονοϊό, που δημιούργησε η εταιρεία που ίδρυσε από κοινού με τη συνεργάτιδά της, μίλησε στην ΕΡΤ και την εκπομπή «Από τις Έξι» η Κέρστιν Τρικαλίτη, διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας “Out There Media”.

Πρόκειται, γενικότερα, για τη μεγαλύτερη καμπάνια μέσω κινητών στον κόσμο.

Το περιεχόμενο της καμπάνιας αφορά στο πως να μείνεις ασφαλής στην πανδημία. Με τον τρόπο αυτό ήθελαν να πολεμήσουν και τον άλλο εχθρό στην πανδημία – την παραπληροφόρηση.

Η εταιρεία τους -που αναλαμβάνει διαφήμιση για κινητά- έχει μεν έδρα στην Αυστρία αλλά το μεγαλύτερο κομμάτι του ανθρώπινου δυναμικού της βρίσκεται στην Αθήνα – είναι, δηλαδή, το αντίθετο του “brain drain”. Συνεργάζονται, δε, με τους μεγαλύτερους παρόχους κινητής τηλεφωνίας στον κόσμο για την καμπάνια του ΠΟΥ.

Όπως έκανε γνωστό η κ. Τρικαλίτη, στα σχέδιά τους είναι και άλλες συνεργασίες με τον ΠΟΥ για καμπάνιες θεμάτων υγείας, όπως το κάπνισμα και η παχυσαρκία.

Πηγή: ΕΡΤ

www.ertnews.gr

Check Also

ΕΚ: Σταδιακή κατάργηση της χρήσης των ζώων στην έρευνα

Σχέδιο δράσης σε επίπεδο ΕΕ με φιλόδοξους και εφικτούς στόχους καθώς και χρονοδιαγράμματα για τη …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *