Ένθετο Social Media: Η φάρμα των influencers

Ένθετο Social Media: Η φάρμα των influencers

Η Ασία είναι ένα απέραντο εργοστάσιο παραγωγής περιεχομένου. Στις «φάρμες των influencers», νεαροί Κινέζοι δημιουργούν ασταμάτητα videos και streams για τα social media και τις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου. Δείτε ακόμα στο ένθετο για τα Social media: «Πληγωμένη» η Χ στην επέτειο του Μασκ Ο Έλον Μασκ συμπλήρωσε έναν χρόνο στο τιμόνι της Χ. Και ήταν ένας ταραχώδης χρόνος. Ξεκίνησε με μία viral

20231028-ENTHETO-SOCIALMEDIA11

Η Ασία είναι ένα απέραντο εργοστάσιο παραγωγής περιεχομένου. Στις «φάρμες των influencers», νεαροί Κινέζοι δημιουργούν ασταμάτητα videos και streams για τα social media και τις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου.

Δείτε ακόμα στο ένθετο για τα Social media: 

«Πληγωμένη» η Χ στην επέτειο του Μασκ

Ο Έλον Μασκ συμπλήρωσε έναν χρόνο στο τιμόνι της Χ. Και ήταν ένας ταραχώδης χρόνος. Ξεκίνησε με μία viral στιγμή, όταν ο Μασκ μπήκε στο κτίριο του Twitter με έναν νιπτήρα και ένα λογοπαίγνιο. Όμως γρήγορα τα γέλια τελείωσαν. Υπέρογκο κόστος αγοράς, μαζικές απολύσεις, αλλαγή ταυτότηταςκαι ονόματος, αποφάσεις που σηκώνουν συζήτηση και μία σειρά από επεισόδια άλλαξαν για πάντα την πλατφόρμα. Η Χ χάνει χρήματα, χρήστες, engagement και κερδίζει fake news και bots. Παρ’ όλα αυτά, δεν υπάρχει σήμερα η διάδοχη πλατφόρμα.

«Σιωπηλή τιμωρία» από τα social media 

Λίγο μετά την έναρξη του πολέμου στη Μέση Ανατολή, πολλοί χρήστες του Instagram που μοίραζαν δραστήρια περιεχόμενο υπέρ των Παλαιστινίων, διαπίστωσαν πως τα posts τους δεν έφταναν στους ακολούθους τους. Κι αναρωτιούνται εάν είναι θύματα του λεγόμενου «shadow ban». Είναι μία σιωπηλή αλγοριθμική πρακτική που υποβαθμίζει posts λόγω του περιεχομένου τους. Δεν υπάρχει απόδειξη γι’ αυτό, αλλά όσοι θεωρούν πως έχουν πέσει θύματά της κυκλοφορούν μερικές οδηγίες αντιμετώπισης. Για παράδειγμα, να γράφει κανείς τις «ευαίσθητες» λέξεις με ευρηματικούς τρόπους, να μη χρησιμοποιούν το emoji της Παλαιστίνης, αλλά αυτό του καρπουζιού που έχει τα ίδια χρώματα, και να «ξεκουράζουν» τον αλγόριθμο παρεμβάλλοντας άσχετα posts.

Η Τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τα posts μας

Η τεχνητή νοημοσύνη επελαύνει στα social media. Τώρα βοηθά να δημιουργήσουμε το περιεχόμενο που μοιραζόμαστε. Δύο εταιρείες που παρέχουν δημιουργικά εργαλεία γι’ αυτόν το σκοπό μόλις ενισχύθηκαν με γερές δόσεις ΑΙ.

Social επικοινωνία με τον άλλο κόσμο 

Και όχι μόνον τον κόσμο των ζωντανών. Εάν το πείραμα του Μαρκ Ζούκερμπεργκ με το metaverse εξελιχθεί περισσότερο, ίσως να είναι η πύλη για να επικοινωνούμε -μέσω social media – με πρόσωπα που έχουν φύγει από τη ζωή.

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ:  ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ / @konstantinosant

www.ertnews.gr

NewsRoom
AUTHOR
PROFILE

Posts Carousel

Latest Posts

Top Authors

Most Commented

Featured Videos