Οι πληθωριστικές τάσεις έχουν επηρεάσει τις συνήθειες των καταναλωτών, οι οποίες αναζητούν τρόπους εξοικονόμησης χρημάτων και αύξησης των εισοδημάτων τους. Σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών, μεγαλύτερη είναι η πίεση στη μείωση των δαπανών για βασικές υπηρεσίες και λιγότερο για βασικά αγαθά. Είναι χαρακτηριστικό ότι: Το 75% των νοικοκυριών δηλώνει έχει ακυρώσει
Οι πληθωριστικές τάσεις έχουν επηρεάσει τις συνήθειες των καταναλωτών, οι οποίες αναζητούν τρόπους εξοικονόμησης χρημάτων και αύξησης των εισοδημάτων τους. Σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών, μεγαλύτερη είναι η πίεση στη μείωση των δαπανών για βασικές υπηρεσίες και λιγότερο για βασικά αγαθά. Είναι χαρακτηριστικό ότι: Το 75% των νοικοκυριών δηλώνει έχει ακυρώσει […]
Πηγή fantomas.gr